Ben bu operasyonu Haziran ayında geçirdim belden uyusturarak yapıyorlar oraya bir kesi atarak ordaki iltihabı bosaltiyorlar fakat operasyondan sonra otururamadim desem yeri vardı bir hafta boyunca.hamilelik planladigim bir dönemde bu operasyonu geçirdim ve anestezicim eğer hamileysem de bir problem olmayacağını soylemisti.