Yusufcuk6 Arkadaşlar bugün doktora gittim ve ikiz dedi fakat 7 haftalık birinin kalp atışı yok ve bilmiyorum var mi bu konuda bilgisi olann 😭hakkım da hayırlısı olsun inşallah allahım olmayana versin
Cigdemveminik Yusufcuk6 belki geç döllenmedir ve görğnmemiştir kalp atışı bir hafta daha bekleyin inşallah görünür🙏🏻🙏🏻
Yusufcuk6 Hakkım da hayırlısı olsun allahım tek tek versin 2 bebeğe hazır değilim oğlum var okula giden