Merhaba ben ikinci bebeğime 10 haftalık hamileyim ilk doğumum bir yıl önce sezaryenle oldu sebebi bebeğimin ters dönmesi ikinci sezaryen için sancımın gelmesini beklemem gerekiyormu bunu öğrenmek istiyorum (devlette doğum yaptım bu arada) randevumu veriyorlar kaçıncı haftada alıyorlar bebeği ? Şimdiden teşekkür ederim 😉