Leylaaa1 Ben de düşünüyorum peygamber sünneti deniliyor. 24. ve 48. saat öneriliyor ama bebekte sarılık riski olmamalı ve 3500 üstü doğmalı,şimdiden çocuk doktoru araştırıyorum. İlk 7 gün sünnet olursa cok cabık iyileşiyormuş kremle uyuşturuluyormuş,