Pıhtılaşma sonucum MTHFR677CT homozigot
PAI-1 4G/5G yazıyor. Önce gittiğim doktor pıhtılaşma az düşüğe sebep olmaz ama yinede iğne ve aspirin başlayalım deyip 4 haftalıkken aspirin ve iğneye başlatmasına rağmen bebeğim düşmüştü . Bu yeni doktorum daha şimdiden aspirin folik asit başlattı hamile kaldığın an gel iğne başlayacağız dedi ama Ağustos’ta iğne olmama rağmen bebeğimi kaybetmem bana sorun pıhtılaşma değil gibi geliyor çünkü ilk doktor da öyle dedi iğne ile de düştüyse sorun pıhtılaşma değildir demişti genetik testi yaptırıp anlayan var mı ben anlamıyorum buntestten defalarca bebek kaybedip sebebi bilememek en kötüsü . Sebep pıhtılaşma değilse eğer bu yeni tedavi de sonuçsuz olabilir rahim filmi çektirmek en doğrusu sanırım