Selamm Kızlarrr, hep hayal ettiğim, istediğim ve herkesede tavsiye edeceğim bi doğum hikayem oldu...
35+3 haftalıktık sabah hafif sancılarım vardı ama normaldir dedim cünkü 33 haftada aynı sancılarla hastanede kalmıstım 2 doz ciger gelistirici vurup 48 saat kasılmalara karşı serum verdiler sonra eve geldim gecmisti sancılarım. Yine aynı sey olcak dedim aksama kadar evde kaldım , 1 aydır kasılmalarım oluyodu düzensiz sancılarım oluyodu aynısıydı gecmedi aksam 6 da hastaneye gittik gecmezse gece yataktan kaldırmayım esimi dedim, evimize en yakın olan hastanede dogum küvez yok diye olmuyodu ama muayne olabiliyodum dogum sancısı değil nasılsa dedim gittim baktılar sancılar 100ü geciyo daha düzensiz ama yinede dogum yapcagim hastaneye yollayalım belki gecer biraz daha kalırlar anne karnında dediler. (33haftadada sancılarımn 100 ü gectigi olmustu ) ambulansla aksam 7 gibi hastaneye geldik benim düzensiz sancılar ambulanstan inince sıklasmaya basladı ilk gittigim hastanede 1 cm acılma vardı bu hastanede 3 cm olmustu 1 saat icinde, dogum gece olur gözüyle bakılıyodu doktor normal dogummu sezeryanmı diye sordu normal dogum sırasında olurda sezeryana alınırsan komplikasyonları anlattıkca oturup ağlamamak icin kendimi zor tutuodum.. bilenleriniz vardır belki ben bastan beri hep normal istedim doktorumda sezeryan yanlsı deildi hastanede muayne oldugum doktorlarda bas bas gelcegni duyan sezeryanı hic önermedi.. Avusturyada yasıyorum bu arada, yazın türkiyeye geldigimde özeldede muayne oldum doktora dogumu sordugumda dedigi tek sey karım olsan normal dogum yaptırmamdı.
Annem 35 sene önce ikiz oldugunu bilmeden dogum yapmıs ablamları ve hic bi olanagı yokkn birazda onun gazı var tabiki normal dogumu istememde 😬.
Sonra ebe aralıklarla gelip acılmama bakıo saat 8de 5 cm oldu saat 10 da daha sıklastı belden igne yapalım sancıları hissetme dedi cogu tanıdıgım bel agrısından bas agrısı yapıyo dedigi icin onuda istemedim hic dayanamazsam son care dedim saat 10:40 veeee ilk oglum yavuz selimim 2900 le dogdu. sancın gec gelebilr dinlen dedi ebe nefes alıp veriyorum o arada 4 dk gecti sancılarım yine basladı yine 2 3 ıkınma sonrası yağız salihim dogdu 3200 le bi anda noldu ne bitti anlamadık bile dogumda 2 dogum doktoru 2 cocuk doktoru 2 ebe 3 asistan vardi yavuz selim hemen agladı muaynesini yaptılr saglıklıydı ama yağız salihın nefes alısı cok hizlı oldugu icin hemen küveze aldılar.
ilk baş gelen doguma hazırlarmıs ama 2. dogan doguma kendini hazır hissetmedigi icin daha icerde kalcam gibi düsünürms doktor genelde sezeryanlardada öyle oldugu icin komplikasyonlar olabiliyo dedi neyse icten hafif dikiş atmamıs gerek dedi acısını hissetmedim dogumhaneden yürüyerek cıktım odama. yağız salihi hemen solunum cihazı takıp götürdüler dogar dogmaz sarılıkta olmus yavrum o gece hic uyumadım aklm küvezdeydi sabah hemen gittim solumum cihazıyla normale döndügünü söylediler duruöunda korkulcak bisey olmadıgını fln anlattılar dogar dogmaz sarılıkta cıkmıs . bugün 3. gün cok sükür dünden beri ne solumum cihazına baglı nede mavi ısık altında arada bi acıp kapatıyolar arada bi havaya baglıyolar birden kesmeyelim diye. günde 5 6 kez gidip görüyorum hic 3 4 saat uyumadım desem yeri aklım hep ondaydı iyiki normal olmusum ameliyatlı halle hayatta bu kdr gidip göremezdüm sütümde geldi dogumdan sonra elle sagıp sırıngaya cekip biraz onada götürüyorum ztn topu topu 1 2 ml makinayla sagdıgında icinde kalıyo kolostrumun bir damlası bile makinada kalsa üzülüyorum. bugün (3.gün) kucagıma aldım emzirmeyi denedim hemen aldı gögsümü haftalrına göre emmeleri, kiloları fln cok iyi daha nooolsunn doğum nasıl oldu bitti doktorlar şok ben şokkkk ee bi maşallah alalımmm artıkk😜 😂 seve seve sorularınız varsa sorabilirsiniz kızlar imkansız diye bisey yok yeterki isteyin kendinize vücudunuza güvenin yeter ♥️♥️