fatma1993 Merhaba hamileyim idrar tahlilimde enfesiyin cikti idrar enfeksiyinu .Doktor bir fitil bir suda eriyen ikac verdi birde antibiyitik vermis icinde 15 tane falan var .bi sakincasi olmz dimindoktor verdi ama yinede aklima takildi
lleyla4545 fatma1993 bol bol su iç canım ama ben antibiyotiği kullanma derim çoğu doktor antibiyotik vermiyor hamilelikte
sedasangu Elfida10 meraklanma bir zararı olmaz,ben de kullanmıştım. Asıl kullanmazsan enfeksiyonun bebeğe geçme ihtimali artıyor,o yüzden düzenli olarak kullanmalısın. Bir de bol bol su içmelisin (2,5-3 lt ). Umarım en kısa zamanda atlatırsın 🙏🏼
Burcuknn iremylmz emfeksiyon varsa kullanmalısınız. Kullanmamak bebeğe daha çok zarar çünkü bebeğe geçebilir o da bebeğinizi daha çok sıkıntıya sokar. Ondan dr larınızı dinleyin derim
fatma1993 sedasangu Allah razi olsun tesekkur ederimmm ...insan anne olunca herseyden korkar oluyor sagolun.☺
iremylmz Burcuknn fitille geçti kuzu o yüzden antibiyotiğe ihtiyacım kalmadı. ama tabi fitille bitmeyen varsa antibiyotik kullansın mutlaka
Burcuknn Elfida10 😬😊😊😊 valla dr sonuçta dinlemek lazım. Muallaktaysak 2. Bir dr a sormak lazım ama dr a uymak gerekir 😊😊
Elfida10 Burcuknn heh bende onu anlatmaya çalışıyorum. Şimdi bazıları kullanma diyecek diyorda doktoru ezip içmeyecek mi merak ediyorum
fatma1993 Icip icmemek degil de istisare etmekte fayda var .Ama her doktorun verdigi ilac ve saglik yontemindigru olmuyor.
Caglatpl Elfida10 1. Tatlım istesende arkadaş olamayız bu uslupta ki varlık yanımdan gecmesin 2. Tatlım uslubum çok iyi ;)