Merhaba arkadaşlar
Elimde tüp bebek tedavisinde kullandığım kalan ilaçlarım var.İhtiyaç sahibi birine vermek istiyorum.
3 tane proluton iğne
2 kutu adalat 30mg(içinden birkaçı kullanıldı)
1 kutu progestan iğne
1 kutu crınone jel (içinden birkaçı kullanıldı)