ilknurmup Merhaba kızlar, 38+5 im kasıklarımda akşamdan beri keskin iğne batmaları oluşuyor, suyum veya nişanım gelmedi Doğum belirtilerimi sizce?
tugceavkrn ilknurmup bu şekilde olması normal artık canım bebek kanala girdiyse ağrı batma olur.bende çatı ağrısı yaşıyorum çok fazla ve iki gündür her lavaboya gidişimde iç camasirimda ıslaklık goruyorum ama akintidan farkli su gibi ayirt edemiyorum bilgim de yok napicam bilmiyorum
Skn23 ilknurmup bende 2 3 gündür var kaşığına sancı gibi küçük ağırlar giriyor ama geçiyor sonra hemen . Kasılma falan heralde bilemiyorum . 38+1 bende
Beyzanurlina ilknurmup agrılar bitirdi benı daha dune kadar bacak aramda agrı vardı artık sag kasık agrısı karın altında sızlamalar öffff aşşamı inmeye calışıyo anlamıyom 😔
ilknurmup tugceavkrn canım sen kaç haftalık hamilesin? Benim de akıntım çok fazla günlük 3 4 kere çamaşır değiştiriyorum
tugceavkrn ilknurmup 38+1 im akıntım yoğun evet ve beyaz ama bikac gundur ic camasirim her lavaboya gittigimde islak oluyor akıntı harici suyum mu geliyor anlamiyorum 🤦
ilknurmup tugceavkrn doktor kontrolün yakın mı değilse bir görün istersen son haftalar tehlikeli haftalar ben çok korkuyorum 🙈🙄
ilknurmup Asya2020 doktorun normal demiş belki rahmin genişliyordur için rahat etmesini istiyorsan acile bir git istersen canım
tugceavkrn ilknurmup p.tesi randevum var şimdi doktoruma da yazdim uyumadiysa görür artık en olmadi sabah yazar zaten 🤦 bende korkuyorum valla ya suyum geliyorsa bi de bebek susuz kalir fln allah korusun ödüm kopuyor
Asya2020 ilknurmup doktor 4 ayda böyle şeyler olur rahim bağları geriliyor dedi kanamanız yoksa sorun yok dedi çok şükür kanamam yok tamam canım şok sağol
ilknurmup tugceavkrn benimde Pazartesi randevum var çatı muayenesi oldun mu? Ben oldum ama doktor Bebek kanalda filan hiç birşey söylemedi en geç 3 hafta içinde Doğum gerçekleşir dedi