Arkadaşlar ben tam 16 haftalık hamileyim fakat gittiğim doktor bana ilk ay folik asit verdi ve sonrasında başka ilaç vermedi. Bi çok kişi ben ilk aylarda başladım vitamin kan ilaçlarına dedi. Ve ben hamile olmadan öncede benim sürekli kan vitamin demir hep düşük olurdu çok ilaç kullandım fakat yinede tam olması gereken seviyeye gelmemişti. Troid ilaci kullanıyodum ve ona bile tahlili ben istedim diye yapti Sizce doğru mu 16 haftalık olmasına rağmen bu zamana kadar takviye ilaç vermemesi ?