Sonay benim ilk zamanlar bebegim bi yerde toplaniyordu srekli sertlesiyordu nstde sancim cikmaya basladi yattim 2 gece hastanede ve bircok kez serum filan yedim. Suan nidicart diye bi ilac iciyorum erken dogum riski yuzunden sukur 27 haftami gordum duzenli kullaniyorum agrim sizim yok suan ama kasilmalar devam ediyor oda suan bi sorun yastamiyor bana ama nst girsem sanci cikiyo garip