Simya merhaba canım, normalde hamile olan her insan sağlık ocağına bildirmesi gerekiyor diye biliyorum onlarda takip ediyor kan tahlili veya aşı için, kadın doğumcu yapıyor mu bilmiyorum ama sağlık ocağında yapılıyor bu aşılar, hamilelikte 2 doz vurulmak gerekiyor bn 20 haftalik hamileyim ilk dozumu vuruldum 2. Doz için gün verdi günüm gelince o zamanda vurulucam ❣