Kızlar 32. +4 oldum başladı doğum korkuları Ve bu bir kaç gündür daha da korkmaya başladım 2.sezeryan olucak oğlumu bırakıp ameliyata nasıl girerim diye düşünüyorum sanki bana bebeğime birsey olucak gibi saçma sapan düşünceler sadece bende mi var bu biraz sizlerle konusup rahatlamak istedim düşündükce kalbim ağzımda atıyor🤷♀️