S-H-N Kızlar bebeğimin ismini lina koymayı düşünüyorum sizce nasıl isim önerilerinizi bekliyorum. Kararsızım çoook. 39 haftalık oldum hala karar veremedik
Deletedmom133 S-H-N bende güzel zaten sen karar verdiysen gerisi boş şimdi dalga geçecek tayfa gelir canını sıkar canım 🤣
ebis S-H-N bence çok guzel. Bizde Asya koycaz inşallah. Asya lina çok yakışıyor iki isim koyacak olsam kesinlikle yanına lina yi eklerdim❣️
Superisiii_12 S-H-N bende aybuke lina koymak isterdim hep ama cinsiyet belli değil daha bence lina ismi anlamida gu zel isimde güzel
Deletedmom133 S-H-N öyle de anlatamaz sin laf yok esli isimler varken söyle yok af edersin kedi isimi ağır kelimeler ederler zaten isim önerisi bulunmamışsın isimi sormuşsun ama akıl verirler birde 🤣🤣🤣