Mfc Merhaba arkadaşlar. Ben 12. Haftada ikili test yaptirdim ve sonuc iyi geldi doktor problem olmadığını söyledi. Suan 16 haftaligim doktor dörtlü test de yaptir diyor. Ikili test iyi cikti dörtlüye gerek var mi ? Biri bana anlatabilir mi 🙂
eliferdem Mfc Canım benim de ikili testmin sonucu temz çıktı.Şimdi üçlü var doktrum ne derse onu yapacağım.Sende doktrunun tavsyesine uymalısın bnce
Edos Benim doktorum 2li test temiz çıkınca istemedi çok şükür gayet iyiyiz🙏 Ama kendi doktorun ne diyorsa onu yapmalısın.