Oykutoskuzey benim de 11-12 haftalarında oluyordu. Doktoruma sordumğumda o akıntıların hiçbir anlamı yok dedi. Zaten birkaç gün sonra geçti. İnşallah sizin de geçer. Enfeksiyondan korunun biraz. İç çamaşırınızı hergün değiştirin ıslak giymeyin. Mutlaka ütüleyin. Ve mümkünse ilişki sırasında korunun.