Grhn Zemine11 benım o kadar yüksek çıkmamışdı canım. Değerim 3 ün üstüne çıkmadı. 25 Mg le başladım sonra 50 Mg e çıktı Şuan onla devam ediyorum 30+5 olduk. Hamileliğim 1. Ayından beri gidiyorum kan tahlili yaptırıyorum her ay. Doktorum ona göre ilacı kaç mg olacağını söylüyor . Çok şükür iyi gidiyoruz 2 ve altı çıkıyor tahlillerimde
SedaSoner Zemine11 benim 5’e yakındı tsh 25mg levotiron’a başladık, en son 2.60’lara düşmüştü doktorum haftaiçi tek haftasonu 2’şer adet 25mg’la devam et dedi
Merbe61 Ahmtmmm hamıle kalmadan once 3,5tu 25ıle basladık ıstedıgı gını dusmsyınce 50mg levetıron verdı suan 1,90ama hala kullanıcam dedıler kullanıyorum
Zemine11 SedaSoner 25 gram verdi değerim çok yüksekte ilaç gram I düşük gibi geldi dr mu değiştirsem bilemedim
Cansubasak Kullanacağınız doz miktarı troid yükselme nedeninize bağlı örneğin neden hamilelik ise 75 yeterli olabilir ama neden haşimato gibi bir troid hastalığı ise 175 150 filan ancak yeterli olur
Cansubasak Zemine11 kaç haftalık hamilesiniz daha önce ölçüm yaptırmış mıydın ben 5 senedir troid hastasıyım artık kendi dozumu bile kendim ayarlıyorum
halime21 Htcglgnaksy gebelikte düşükte yüksekte iyi değil diye biliyorum doktorum hafife alınmaz demişti bence bi endokrin doktoru ya da dahiliyeye gidip baktırın 😊
halime21 Haşimato hastasıyım gebeliğin ilk aylarındayım tsh değerim 6,65 şu anda 125 lik kullanıyorum ayın 23 de kontrole gideceğim umarım düşer artık