Asya2020 Kızlar kaşığımda bıçak batar çıkar gibi saniyelik şeyler hissediyorum doktoruma sordum normal diyor ben yine korkuyorum 13+5 haftalık hamileyim bakarmısınız acaba hareketlerini mi hissediyorum ????
Yakamoz1 Hareketini hissetmeniz icin henüz cok erken. Ama o batma gibi sancılar da cok normal.bende de olmustu.su an 34 haftalık olduk
Gulaycyrus Canim o yerlesme den dolayi olur rahme yerlesiyor benimde olmstu cok uzun surniyorsa sknntı yok ama hareketlerını hıssetmen ımkansız gibi birşey :) tabı bu gibi durumlarda yınede doktora sormakta fayda war
Asya2020 Gulaycyrus canım doktorum 4. Ayda rahim bağları gerginleşir çok normal dedi uzun süreli olmuyor batıyor çıkıyor mesela şu an yok canım kanamanız yoksa rahat olum dedi ben yine buraya açtım kony ilk hamileiğim herşeyi kafama takıyorum