Sidarr nasıl bu kadar rahat olabiliyorsunuz anlamadım. Ben 3 damlayı bırakın sadece peçete gelen kahverengi lekeden doktoruma gitmişdim. Bebeğinizi düşünün acile gidin. Her ayda kan ciddi bir durum olabiliyor. Buraya yazmakla vakit kaybediyorsunuz. Herkesin gebeliği farklı birisi iyi yapmışsınız dinlenin dese gitmicek misiniz 🤦♀️🤦♀️