Duygu19031903 canım ben 34 de doğum yaptım 6 günde çıktı ama doktor eşime hazırlıklı olun herşeye demiş bi anda düzeldi oğlum solunum makinesine bağlıysa kend başına ne zaman solunum almaya başlarsa o zaman taburcu ederler taburcu etmeden önce emme refleksine balıyorlar sana veriyorlar eğer emiyorsa taburcu ediyorlar ama emmiyorsa biraz daha kalıyor eğer kendi başına nefes alıyorsa doktorundan rica et emzirmek istediğini söyle ben öyleyapmıştım da vermişlerdi yoksa vermiceklerdi bana emmek için süt içinde inan bebek emesiye kadar çok az geliyor çocuk bi emiyor hemen süt iniyor umarım tez vakitte sağlıklı bi şekilde çıkarsınız oradan