Akşamları orada Aytan hanım bulunuyor ben de kendisine gidiyorum çok tatlı bi doktor . Selver hanımı kesinlikle önermiyorum . İnsanları korkutmaktan başka birşey yapmıyor bana Rahim kısalığı var demişti 3 doktora gittim öyle birşey yok dediler çok korkmuştum her gittiğinizde test istiyor o doktor değil tüccar