Dilekaydin Kizlar sari akintiyla karisik su sizintim var . 31. Haftadayim sizde bu sorunu yasayan varmı
Oykutoskuzey Dilekaydin kizlar benimde ikinci gebeliğim ama benim gebelik ufak daha basen WC ye gittiğimde akıntıyla birlikte idrar gibi böyle su sanki ama emin değilim su olduğuna daha 13. Haftamdayim çünkü sizin de oluyormuydu ufakken bebek
Dilekaydin Zeymeh47 Deletedmom00260 Cok arastiriyorum iki gundur erken dogum riskinden dolayıymış Diyorlar korkuyorum😓
Ftsbnc Benimde böyle oldu maalesef 35+5 te zorunlu sezaryenle acil doğuma alındım. Şimdi bebeğim küvezde yatıyor bende bekliyorum.
Ftsbnc Momsss6537 allah razı olsun doğduktan hemen sonra nefes problemi yaşadığı için solunum cihazında bağlı. İnşallah rabbimin yardımıyla kavuşacağım kızıma 🤲🏻
Mevam Bende 33 haftalığım ve bir aydır suyla beraber sarı akıntım var Dr a gittim muayene etti amniyon sıvısı değil tamamen akıntı dedi
Bbbsr Korkmayın o durumdan akıntı o sulu oluyo genelde benimde aynı 39. Haftadayım halada aynı oluyo. Yinede gittiğinizde dıktorunuza bi sorarsınız