Elvannnnnn Sizce gebelik okuluna gitmelimiyim. Giden varsa neler yapılıyo birde gebelik okulunda ebeni kendin seçebiliyormuşsun. Ne kadar doğru bilmiyorum. Bilgisi olan varmı 😊
-Susam- Elvannnnnn ben gidiyorum çok güzel şeyler öğretiyor ebe. Doğum hangi oda da doğum yapılacağı doğumhane doğumu kolaylaştırmak için gereken yöntemler cinsellik emzirme bebek bakımı banyosu beslenme masaj gaz çıkarma vs. bence herkes gidip bilgilenmeli çevreden yanlış şeyler öğrenmektense doğrusunu bilmeliyiz.. O iş görevlendirilmiş tek bir ebe vardı benm gittiğim gebelik okulunda
kevserk Ben de gittim dogum, nefes egzersizleri, pilates, emzirme, yenidoğan bebek bakımı, beslenme gibi bicok konuda cok guzel bilgiler veriyorlar. Ben su an son haftalardayim ve cok işe yarayacağını düşünüyorum. İmkaniniz varsa mutlaka uğrayın ☺️
melikesultan35 Benim gittiğim hastanede iki ebe görevli sadece onlar ilgileniyor ama çok yararlı tavsiye ederim
Deletedmom00260 Katılmak için o hastanede mi muayene olmak gerekiyor? Ben özele gidiyorum. Burda üniversite hastanesinde var gebelik okulu katılabiliyor muyum? Bir de ne zaman gitmek gerekiyor ben şu an 30+2 oldum. Ne kadar sürüyor?
Elfida10 Deletedmom00260 evet herhangi bir doktora görüşebilirsin. Katılabilirsin tabiki. Süre hastaneden hastaneye değişiyor. Ben şuan gidiyorum 4 hafta sürüyor ve haftada bir gün
-Susam- Deletedmom00260 gerekmiyor başka hastaneden gelip katılanda oluyo benm gittiğim gebelik okulunda