HilalG bende pko var. Rahim filmi çekildi, gayet iyi herşey. Bana da klomen+ estrofem ve ç.iğneai verdi. 8,10 aralık adet günüm. 1 hafta öncesine kadar kaşıklarım ağrıdı. Şimdi o da yok. Göğüs uçlarım ağrıyor. Kendimde belirti aramıyorum. Ama durum stabil.aynı adet belirtisi 😁