Eksikler bitmiyor ya ne kadar alsak da illa olacak ama stoklamıylrum ben çoğu eksiğini alsam da cunku bez stogu özellikle çok mantıksız gelşyor bebeğim kilolu doğabilir ya da tan tersi minyon veya zayıf doğup bir anda sütümüz yarayabilir bu yüzden bez stoğu yapmak da mantıksız gelşyor bana