Bronşit oldum çok öksürüğüm var. Bazen kriz gibi oluyor hiç durmuyor. Sanki ciğerimi söküyorlar. Doktorun verdiği antibiyotiği, öksürük hapını , havaları kullanıyorum ama geçmedi. 29 haftalık bebeğim bu arada. Yapılabilecek bir şey biliyor musunuz çok zorlanıyorum ???