Merhabalar, dogum iznindeyken maasimizi ek derssiz aliyoruz diye biliyorum. Ama dogum izni donusu neye gore degisiyor bilmiyorum 5bin 7bin hatta 12 bin lira sgkdan para yatiyormus. Ama bu para bizim degilmis iade edilmesi gerekiyormus filan🧐 var mi detayli bilgisi olan nedir bu isin asli?