Ebrugunesss Nur_arkn pazartesi gidicem bende kontrole 32. Haftadan sonra 2 haftada bir mı çağırıyorlar acaba
Mrvcbk16 Nur_arkn 32+3 oldum doktorum Bidaki gelişinde nst kontrollerine başlayalım dedi, 35.haftamda olucam Bidaki gidişimde, bi tarih vermediler bakalım
Balimm @Nur_arkn benim 31+4 hiç konuşmadık smdi ye kdr bncr daha erken ama 2 hafta sonra nst ye gel dedi belki o zmn konuşuruz 😊
Nur_arkn Balimm nstye bi kere girdim sancım vardı 28 haftalıkken gitmiştim kilosu 1200 haftasıyla uyumlu demişti şuandada prşmbe gidicem bundn snra ne zmn çağırır bilmiyorum🌸
Balimm @Ebrugunesss bnce o değişiyor kişiden kişiye yada doktordan doktora bazıları 30 haftada giriyor bazilalari 34 ten baslatiyor