Kizlar adetim 17 gün oldu gecikti bir kere idrar testi verdim çıkmadı iki kere kan testi verdim yine çıkmadı
Çok yoğun akıntım da var vücudum yanıyor sabahları çorap felan giymek istemiyorum akşam olana kadar öksururken hapsururken karnimda bişey patliyo sanki çok şiddetli bı ağrı giriyo o anlık bı fikriniz varmı 🤔