aminezehra
Hamilelik yoksada önümüzdəki ayda kalma ihtimaliniz çok.Benim hep reglim duzenli olurdu,hamile kalmadan önceki ay reglim 2 gun gecikdi,hamileyim diye sevincliydim.2 gun sonra adet oldum.Onumuzdeki ay adet görmedim.Dontora biraz gec gitdim.gitdiğimde 6-7 haftalik gebelik var dedi dr.Her kesde boyle oluyor diyorlar.Onceki ay ileri geri atiyor adet.Sonra gebelik.İnsAllah hamilesindir.En iyisi kan tahlili yapdir