Aozge
Rabia83 Nuri Bey e eşimin kuzeni gidiyor. Bugün 40 ını doldurdu. Kıza bir kere çatı muayenesi yaptı , nst ye hiç bağlamadı, bugün kontrolde bebeğin suyu azalmış ama önemli değil dedi. Ayrıntılıyı önermedi, iyi görüyorum ben dedi sadece. Hiç vitamin kullandırmadı. Gercekten bu kadar sevilmesini aklım almıyor 😬