16 haftalık gebeyim Ardahan da ikamet ettiğim için sadece devlet hastanesi bulunmakta bunın dışımda başka yere gitme şansım yok bu haftalarda sizlere doktorunuzun önerdiği ilaç var mı? Magnezyum Demir ilacı gibi ilaçlardan bahsediyorum. Çünkü buradaki doktorlar doğru düzgün ilgilenmiyor soru sorma şansın bile yok muayene de 4 5 hasta içerde sırayla kontrol oluyorsun tek değilsin ve bu durumda sağlıklı muayene yok denecek kadar az. Bilgi verirseniz sevinirim arkadaşlar 😘