hilal_yener Kızlar şuan 15+2 haftalık hamileyim doktora gittiğimde 12 haftalıktım doktorum seninki göstermedi kendini dedi. Bu ayki randevumda ayın 19 nda 17 haftalık olucam sizce gösterirmi ?
Ummugulsum_44 hilal_yener çikolata ye canım oynuyor diyorlar ben her defasında unuttum 17+4 olduk hala bilmiyorum ve daha kontrol e de çok var
duygusm hilal_yener 12 hafta biraz erkenmiş zaten, inşallah bu sefer görürsünüz 😊 detaylı ultrasonda bir ara doktor istediği açıyı yakalayamayınca bana “öksürerek yan dönüp sonra yine öksürerek düz yatar mısınız?” dedi, bebiş hareket etti ☺️ Denenebilir.
hilal_yener duygusm ben bidahaki gittiğimde çikolata yemeyi düşünüyorum 😂😂 inşallah belli olur ya erkenmiş diyosunuz da cinsiyeti erkek olan annelerin bebekleri 11 haftada bile belli ediyormuş arkadaşlarımın çoğunun belli oldu ama benimki apışını açmadı problem o 😂
Sedanur26 Valla bebeğin keyfine kalmış 19 haftalık olduk hala bilmiyoruz çikolata yedim su içtim işe yaramadı 🤣
hilal_yener Sedanur26 çok kötü ya insan bi an önce belli olsun istiyo inşallah sizinde belli olur en yakın zamanda
duygusm hilal_yener bizimkine 13. haftada erkek dediler, sonradan kız olduğu anlaşıldı da o yüzden soranlara acele etmeyin diyorum 😊😊 düşük bi ihtimal tabi erkek denince değişmesi ama 16. hafta ve sonrasında daha sağlıklı sonuç alınıyor. Meyve suyunun da bebişi hareketlendirdiğini söylüyorlar. İnşallah öğrenirsiniz 🌸