Merhaba arkadaslar🙋♀️ doguma tam 1 hafta kaldı. Bı yandan korkuyorum ucuncu dogumum olmasına ragmen. 🙈Sezaryan ıcın haftaya cumaya gun aldık. 3 haftadır öksürüyorum doktor kesinlikle ıyılesmen gerekiyor yoksa dogumdan sonra dikislerın patlar dedı ne yapsam duzelemıyorum butun dogal yontemlerı denedim hıc ise yaramadı gögüs hastanesine gittim Bı hava verdiler seretide diskus adı kronik bir oksuruk dedi doktor bu hava iyice kotulestırdı beni ne yapacam bilmiyorum Bı yandan korku telas ıcındeyım bide öksürük bana Bı fıkır verin arkadaslar nasıl ıyılesebılırım 😲😕