Ayka2323 Hanımlar ben şuan 8+6 dayım ama kasıklarıma 5 sn bir sancı ve batma giriyo sizdede oluyomuydu Kafama çok takılıyo duramayacağım bir ağrı değil ama belli yani
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Ayka2323 Canım burada normal olur diyen çıkacaktır ama mesela bende olmadı.Herkesin hamileliği Farklı.Doktorun senin rahim yapını ve bebeğin tutunduğu yeri bildiği için doktoruna sor.
Mucizebebegim3 Ayka2323 Doktoruna git yakjn degilse randevun bekleme canim allah korusun hani dusuk tehliken varsa agrilarn cok sık oluyorsa progestan fitil baslar en azindan rahmin rahatlar ..