Birrrce Şehir hastanesine gittim bir kere Raziye hanıma hiç memnun kalmadım hiç ilgi alaka yok o hastanede hep bi baştan savma tavırlar
Nesime Birrrce ben ilk şehir hastasinde erkek bi doktora gittim çok ilgisizdi bana aile hekimim önerdi bi defa gittim ilgisi güzeldi artık ona gidecem inşallah