alchn sezerayn doğum sonrası ne zaman a kadar toparlandiniz kac kilo verdiniz gobeginiz gittimi birde norml dikis mi yapistrma mi oldu
Melikebrar alchn merhaba canım ben cok kisa sürede ayağa kalktm, dikisim yapistirmaydi dikiş bölgesi hissiz ve uyuşuk oluyor alchn göbek biraz kaliyor ama yapina da bagli, kilolarin bir kismida kaliyor malesef:)
Nurdlmc alchn açıkçası kişiye bağlı ama ne kadar çabuk ayağa kalkıp sürekli yürürsen okadar çabuk iyileşirsin. Ben ilk gün hemen kalktım kalkış o kalkış birdaha uyumak dışında yatmadım. Çok şükür. Ve 2 hafta oldu sezeryan olalı 10 kilo verdim. Göbek sarkıklığı az da olsa oluyor. Ama korse ile toparlıyorsun. Dikişim de yapıştırma. Başı ve sonu belli oda alındı Şuan sanki ufak bir sivilce sıkılmış gibi kızarık
Melikebrar alchn yok yok asla ip görünmüyor etin hafif kabarik duruyor zaten zamanla yok oluyor. Aslinda bu işte doktor onemli diyorlar.