Elifusa ya arkadaşım burda 32. Haftasında 1 kilo aldım yazanlar var millet kafayı yemiş herkes yarış yapıyor. 21 kilo tabiki az değil ama 38 kg ile normal doğuma giden arkadaşlarım var benim. Herkesin bünyesi aynı değil. 20. Haftayım ben de 7 kilo almıştım ikiz bekliyorum hayırlısıyla diyetisyene gittim kendi isteğimle çünkü hızlı kilo alıyordum. İki doktorda hamilenin alması gereken limitli bir kilo var asıl almazsa biz garipseriz ve şüphelenir tıp açısından dedi. Yani siz etrafı dinlerseniz üzüntüden perişan olursunuz. Herkes burda çağla şikel ebru şallı çünkü 😊