30 haftalık hamileyim. 28. Haftamda ağızdan beslenme kesilerek hastaneye yatış yaptım 1 hafta yattım kan sonuclarim düzelmedi ama hafifledigi için ağrılarım beni taburcu ettiler. Hastaneden çıktım hicbirsey yemedigim icmedigim halde 2 3 gece bu son 1 hafta içinde acillik oldum gene. Serum antibiyotik ağrı kesici alıp eve donuyorum. Açım çok zorlanıyorum hicbirsey yiyemeden gebelik geciriyorum. Bebeğim en son 29. Haftasında 1250 gramdi. Yemek yiyememek aç kalmak canımın çekmesi hergun ağlıyorum çok zor bir durum ne yapacağımı bilemiyorum. Sezeryanla ikisini birlikte alcaklarmis. Ama ozamana kadar dayanabilecek miyim bilmiyorum. Çok açım çok mutsuzum :( su ve kayisi meyve suyu ile yaşıyoruz kızımla :( dua edin lütfen ağrısız geçirmek istiyorum en azından kalan günlerimi :( korkuyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun :(..