Duruuuu lierac tavsiye ediliyor ama çok pahalı malesef, ben frei öl aldım watsons tan. Düzenli kullanımda çatlak olursa para iade garantisi diyor. Ayrıca kantaron ve vazelin kullanıyorum ben dönüşümlü olarak. Biçok kişide bunlar işe yaramış ama 13te çatladım ne kadar kullansam da çatlaklar artmaya devam ediyor malesef. Sanırım bu ürünlerle değil benim tenimle alakalı 😔