Betull61 Kızlar 32 haftalık hamileyim açık yeşil renkte bi anda akıntı geldi bu durumu yaşayan var mı 2 saat oldu akıntı geleli bebeğim oynuyo hareketlerini hissediyorum 😞
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Betull61 Doğru doktora fitil yazacak kullanacaksın.Bende kullandım ilerlemeden geçti.
Annece Betull61 bende de olmustu antibiyotik kullandım ve tekrarlamamasi icin doktorum farklı bir ilaç daha verdi probiyotik içerikli onu kullanıyorum beyaza döndü akıntı
Betull61 Efesevim enfeksiyonum ve kaşıntım 6.ayımdan beri var en son çarşamba günü gittim doktora başka fitil verdi iki tane onu kullanıyorum ama bugün öyle akıntı gelince bebeğe mi bişey oldu diye korkuyorum
Betull61 Cokokuyan_dorukusunannesi48 enfeksiyon ve kaşıntım var canım 6.ayımdan beri fitil falan kullandım sürekli en son çarşamba günü gittim doktora değiştirdi ilaçları bugün ilk defa yeşil renkte geldi üşütmekte de olabilir mi acaba tekrarlarsa gidicem doktora ama içimi rahatlatamıyorum şuan
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Betull61 İlaç verdiyse doktorun sıkıntı yapma ilaçlardanda temizleniyor olabiliyor.
Yvznannesi Betull61 tatlım benim doktorum akıntı sarı yada yeşil olmadıkça sıkıntı yok demişti. Senin ki yeşilse yarın sabah erkenden git kontrole ya da şimdi acile