Kızlar tüp tedavim devam ediyor 2 gn önce rüyamda 4 üz cocugm olmusdu. Yeni dogm yapms evmdeydim. Cocuklarımdan birisi cok güzeldi bembeyaz mavi gözlü. Birisi cirkin kapkara saclı bebekdi. Birisi ölmüşdü. Birisi ise engelli idi. Agzı ve dudaklarının yerleri farklıydı. Güzel olan bebek kucagmdaydı sımsıkı tutmusdum. Çirkin olan bebek yanmda uyumusdu arada gözünü acıyordu. Engelli olan bebek ise annem yada kaynanamın yanında onlar bakıyordu ona. Ben olsn allhn vergisi hicbsey olmaz diyordm ve onuda kendi cocugm olarak kabul ediyordm. Hic üzülmüyordm. Ölen bebegm icinde hic aglamıyordum. Ben bukadar yıl ugrasdm allahm ne verdiyse kabulm dedm yanmdakilere acaba anlamı nedir.