Carsaflianne Kizlar 15 haftalik hamileyim hamileligim sikintisiz geciyo basim agridiginda parol iciyorum doktora sormayida unutuyorum icebilirmiyim diye acaba bi zarari olur mu hafif diye biliyorum ama kafama takildi simdi
gunaynur Carsaflianne hamilelikte içebileceğin tek ilaç parol zaten ama benim fikrim çok zorda kalmadıkça onu bile içmemek lazım
BirsenDeniz Carsaflianne bende içiyorum hamilelere verilen bir ilaç korkmayın ben hamileyken ameliyat oldum rahim ağzından doktorum parol yazdı
Nur Carsaflianne canım tek ilaç olarak parol veriliyor ama onun da dozu var. Bence içme en azından doktorun önersin sana
Carsaflianne gunaynur ilk hamile kaldgimda icmemistim dayanim dedim benim agrimda gun gectikce gecen tiplerden degil aksine daha cok artiyo dayanilmaz hale geliyo o yuzden agriyacagini anladigimda hemen iciyorum
Carsaflianne BirsenDeniz evet hamilelere sadece parol veriliyo hatta gunde 3 tane icme hakkimiz varmis ama nedense icime kurt dustu birden
Carsaflianne ressamanne_ ben en basindan beri iciyorum hatta simdi yine icecem basim agriyacak gibi cunku yani benim tahminin olmaz ama iste her ihtimale karsi doktora sormak lazim ama unutuyo insan
Alperbaby Kızlar parol serbest ama bence ne olursa olsun ilaç yani. Ben midem yandı yandı oldum bittim. Gavıscon verdi doktor. Onu bile içmedim . Sade sodayla, soğuk sütle gecirmeye çalıştım . En güzel şey doğal yöntem mecbur kalmadıkca 👼
merination Carsaflianne merhaba canım hamileliğin başı ve sonu olmak üzere 2 kez hasta oldum şu ana kadar ateşim çıktı parol ve antibiyotik verdi doktorum parolu iciyorm b grubu bir ilaç antibiyotiklerin hiç birisini doktorum onaylasa da kullanmadım fakat ateş yükselmesi daha tehlikeli bu yüzden Parol içtim bı zararı olduğunu da düşünmüyorum zorda kalmadıkça içmemek en güzeli tâbi