1234_ Kızlar merhaba sizin de etrafınız da hamileliginde kötü anılarını anlatanlar var mı? Psikoljim bozuldu. Artık bebegimi dogurunca Allah korusun ölü dogacak yada özürlü doğacak gibi korkular sardı kulak asmamaya çalışıyorum fakat inatla konuşuyorlar
ozgeustun 1234_ herkes annelik konusunda prof sanki, baksan çocuklara her biri ayrı dert. Benimki mükemmel olacak demiyorum ahkam kesmeyeceğim diyorum. Bir de burası dahil kötü doğum hikayeleri vs paylaşanlar da var
Bilgeninannesi 1234_ nedense hiçkimsenin güzel anısı yok herkes sürekli ne olumsuzluk yaşadığını anlatıyo. Bizim milletimiz hep hastalık ölüm gibi negatif yorumlar yaparlar nedenini anlamam ama her konuda bu böyle.
1234_ ozgeustun evet iyi yorum yapan yok herşey zararlı heves bırakmadılar bişey olucak korkusu hep üzerimde
1234_ Kbr_71 çok normal canım 24 de tam hissedersin hareket ediyordur ama yetersiz olduğu için sen hissedemiyorsundur
Bulutcuk Kbr_71 canım bende geç hissetmiştim sıcak soğuğa tepki verebilir yada çikolata ye ama bende düzenli hissetmemiştim o haftalar da
1234_ Bilgeninannesi bayan kuaförüyüm eşimin teyzesinin yeri çalışıyorum boyalara girmiyorum ama yok boya kokusunu çekiyosun içine bebege gidiyo çok kötü olucak doğumdan sonra görürsün gibi konuşmalar
Bulutcuk 1234_ canım korkma hiç sağlığını veren Rabbim benim de yengem bayan kuaförü kendisinin yerinde çalışıyordu 3 çocuğu var sağlıklı hepsi de çok şükür hiç moralini bozupta kendine eziyet etme canım
1234_ Bulutcuk içimi rahatlattın sagol çalışmaya da mecburum kokuyu mutlaka çekiyorum ayaktayım sürekli birde mecbur olunca çalışmak
1004nese Ayyy hiç sorma Dışarı cikmatalim yeter. Biri der yüzün nie böyle yok kilo almışsın yok zayiflamissin karnın nie böyle zıkkımın bilmem nesi bikittilar insanı ya insan yüzü görmek istemiyorum o derece 🙄