Arkadaşlar 20. Haftadayız bugün doktora gittik kontrol amacıyla, doktorumuz ksrında bulunan sıvının amniyon sıvısının fazla olduğunu söyledi , bebek de bir sıkıntı göremedi ancak ben de gizli şeker olabilir miş? Bunu yaşayan arkadaşlar yaza bilirmi 😞