Kibar. Dogum yapmissiniz hayırlı ugurlu olsun Rabbim saglikla salih bir ahlakla buyutmenizi nasip eylesin inş ...
Benimde dün kahve tarzi bir akintim oldu 35+6 daydim doktora gittim acilma ve kanama devami gorulmedi lakin nst de az da olsa sancı çıktı suan evdeyim benimdemi bu durumum doğuma dönüşür acaba ? Ne dusunecegmi ne yapacagmi bilmiyirum