Gizemciim Funda___46 kurtaji bilmiyorum da kendiliginden dusuk oldugunda normalden 10 gun gecikmeli adet olmustum. bilen vardir illaki gecmis olsun 🙏
Ecrinbzkrt Funda___46 cnm kurtajdan sonra kanamam geldı sonrası lekenme gıbı o lekelenmeyı saymazsam 28.gunu adet görmüştüm
JEJjzkdkd67272 Bende dün kürtaj oldum dün baya kanama oldu ama bugun leke tarzında geldi ama agrım var kaşıkta batma ve sancı normal mi kızlar 😔