Ben 14. Haftada çok minik minik hissetmeye başladım hep seyirme şeklinde. Yarın 17 haftalık olucam inşallah artık daha net hissediyorum hareketlerini😍
Herkesin farklı olabiliyor bunun için sakın strese girme daha erken.Ama nadir olsada erken hissediliyormuş bende o kısımdayım sanırım🙂
1 ay sonra net şekilde hissedeceksin inşallah🙂