Halimeucm Kızlar ben vajinusmusluk yaşamış biri olarak normal doğum yapabilirimiyim cok istiyorum ama korkuyorum bu sekil olupta normal yapanlar var mı?
Betuluus Halimeucm Bir arkadaşım vajinusmus rahatsızlığı çekti 2 yıl sonra 2 seansta vajinusmusu yenip hamile kalmıştı ve normal doğurmak istiyor bir engel olsa istemez sanırım ☺. Bildiğim kadarıyla fiziki bi sıkıntısı olmuyor vajinusmus yaşayanların ki direk psikolojik gelişiyor Yani bence gayett normal doğum yapabilirsiniz☺
Senasehr Halimeucm emin ol çok rahat Doğum yapacaksın çünkü Doğum fizyolojik bir olay kendiliğinden başlıyor doktoruna bilgi ver ama çok rahat olacaksın emin ol 🤗
Demir Tedavi olupta mı hamile kaldın peki? Vajinal muaynede kendini kasmıyorsan,çatı muaynesine izin verebilirsen normal doğumu yapabilirsin.Ama kasarsan bebeğe zarar Allah korusun.
OzlEmrah Halimeucm Canım herkes bir değil ama doktorun söyler sana zaten. Benim yakınım vajinusmus hastalığı vardı ve normal doğurdu 😊
Demir Halimeucm Doğuma yakın karar verilir buna.Doktorun durumuna göre senin için en uygun doğumu söyler.Aynı durumdayız seninle.Evet normali Çok çok istiyorum fakat bebeğimi riske atamam.Kasılmalar bebeğe zarar verir.Hayırlısı ne ise o olsun inşallah.