33tumado 18. Haftada benim kızımda da gözüktü, Prof. bir perinataloga gönderdi doktorumuz gittik detaylı usg yapıldı kalpde ekojen odak yani beyaz nokta dan başka birşey gözükmedi genelde down olan bebeklerde oluyor ama onlarda ense ve burun kökünde ve diğer organlarda da problem oluyormuş. Ilerleyen haftalarda kendiliğinden de geçebilir, doğumdan sonra da geçebilir veya bebek dow olabilir emin olmak için amniyosentez önerdi kabul etmedik amniyosentezi. Ki bunları kadın doğum doktorumda söylemişti. Çok şükür 33. Haftada geçtiğini artık gözükmediğini söyledi doktorum. Tavsiyem emin olmak için perinatologa gidin. En iyi onlar anlıyor . InsaAllah sizin bebeğinizin ki de geçer 🙏